BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

LOVE SONGS

Friday, October 2, 2009

NASIB AKU MMG MCM NI ....

hurmmm leteh, leteh, n leteh ..... knp sume org treat aku mcm niew??????? ape salah aku?? kadang2 aku rs fade up sgt ngan sume ni... smalam die bg msj yang menyakit kan n mengecewa kan aku sgt2.... perlu kew bg msj mcm tue kat aku... tp aku x kesah.. aku tau aku x leh bg tp aku harap sesudah die mendapatkan ape die nak die xkan lupekan n tinggalkan aku... aku bleh trime perangai die , aku bleh trime die mcm mn pown.... nak xnak aku dah syg die.... knp cepat sgt aku syg org???? tah la ... aku yang terlalu berlembut.. tp aku x tau nak berkasar.... aku tau sekarang die tgh berseronok n aku x nak ggu die.. itu permintaan die.. biarlah die ngan keseronokan die... mcm mn ngan permintaan aku?? hurm x adilnye dunia ni kan.... xpe aku trime sume ni sebagai dugaan... berilah aku kekuatan tuhan ku..... nak kate sedeyh mmg x larat nak sedeyh dah, air mate da x terkeluar nak menangis.... knp aku mcm ni... ???? tuhan je tau... :( :( :(

0 comments: